Bloodcult's blog with film and book reviews, past articles about Art, History, Mythology, Literature, Cinema, Philosophy and much more. For now, available only in Greek.

Saturday, April 23, 2011

10 - Σκιεροί: τα μαύρα, αόρατα πλάσματα που ζουν ανάμεσά μας

Επιτρέψτε μου να σας εξομολογηθώ μια σχετικά πρόσφατη δική μου εμπειρία: Ενώ βρισκόμουν σε κατάσταση διαλογισμού, όπως κάνω συνήθως τα απογεύματα, και, αφού είχα σχεδόν ολοκληρώσει τις διεργασίες της ημέρας, ένοιωσα μια ξένη παρουσία να μπαίνει από την ανοιχτή μπαλκονόπορτα. Στη συνέχεια, και καθώς η αίσθηση αυτή μεγάλωνε, άρχισα να “βλέπω”, δίχως να έχω τα μάτια μου ανοιχτά, το χώρο που βρίσκεται ακριβώς μπροστά μου. Η λέξη βλέπω ίσως να μην είναι ταιριαστή, καθώς περισσότερο είχα την αίσθηση των πραγμάτων γύρω μου και έβλεπα μονάχα το μαύρο περίβλημα των αντικειμένων που με περιέβαλλαν. Γεγονός είναι πάντως πως στο διαισθητικό μου οπτικό πεδίο εμφανίστηκε μία οντότητα που βάδιζε. Ήταν ένα παράξενο μαύρο πλάσμα, με ενιαίο κατά κάποιο τρόπο σώμα, στο οποίο όμως δεν μπορούσα να διακρίνω αν υπήρχαν ρούχα, χέρια, πρόσωπο ή χρώμα. Ήταν απλώς μια μαύρη μάζα, κοντή σχετικά, που βάδιζε, ή, πιο σωστά, έρεε στο χώρο, κατευθυνόμενη στην πολυθρόνα που βρισκόταν μπροστά μου. Εγώ, ενώ παρέμενα ακίνητος, έβλεπα το σκιερό πλάσμα να στέκεται μπροστά στην πολυθρόνα και να περιεργάζεται τα βιβλία που βρίσκονταν εκεί. Έπειτα στράφηκε προς εμένα, με πλησίασε, και έφερε το μαύρο πρόσωπο του μπροστά στο δικό μου σχεδόν σε απόσταση αναπνοής. Δεν είχε μάτια ή άλλα ανθρωπόμορφα χαρακτηριστικά. Ήταν απλώς μία κινούμενη σκιά, καμπουριαστή θα μπορούσε να πει κανείς, που με κοιτούσε όλο περιέργεια, καθώς εγώ παρέμενα παγωμένος από το φόβο αλλά σωματικά ατάραχος. Κάποια στιγμή, το σκιερό πλάσμα στράφηκε προς τα έξω και, δίχως να προκαλέσει κανένα θόρυβο, έφυγε…

No comments:

Post a Comment