Bloodcult's blog with film and book reviews, past articles about Art, History, Mythology, Literature, Cinema, Philosophy and much more. For now, available only in Greek.

Friday, May 13, 2011

D. Brown – Illuminati: Οι Πεφωτισμένοι (Λιβάνη)

Έχοντας διαβάσει τον Κώδικα Da Vinci, συνεπαρμένος από τον τρόπο γραφής του συγγραφέα, πήρα το βιβλίο αυτό του Dan Brown για να εμπλακώ σε μια ακόμα περιπέτεια του Robert Langdon, του κεντρικού χαρακτήρα των δυο αυτών μυθιστορημάτων. Καθώς είναι φυσικό για έναν ιστορικό με κλίση στο απόκρυφο, ο τίτλος μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Έχοντας διαβάσει για την αδελφότητα των Πεφωτισμένων στο βιβλίο Μυστικές Εταιρίες (Αρχέτυπο), είχα την περιέργεια να δω πως θα χρησιμοποιούσε ο συγγραφέας την αδελφότητα για να δημιουργήσει την πλοκή του. Απίστευτο! Αν μου ζητούσε κάποιος να το χαρακτηρίσω θα έλεγα ότι βρίσκεται στα σύνορα αστυνομικής περιπέτειας και επιστημονικής φαντασίας, με γερές δόσεις από thriller. Απορώ και ο ίδιος με τον εαυτό μου για το ρεκόρ που έκανα: 650 σελίδες σε τέσσερις μέρες. Έχασα πολλές ώρες από τον ύπνο μου αλλά άξιζε, καθώς ένιωθα το βιβλίο να ρέει στις φλέβες μου σαν μια απίστευτα διεγερτική ουσία.

No comments:

Post a Comment